Fa uns dies, una companya nostra ens va fer arribar el seu malestar davant la decisió de la UOC d'aturar el procediment de la seva sol·licitud de RAEP.
Com a membres del Consell d'Estudiants (CdE) es va gestionar una consulta als responsables del tràmit de la UOC per determinar si les incidències informades eren generals per a tots els sol·licitants, i a partir de la consulta feta pel President del CdE, els
responsables de la tramitació del RAEP ens han informat d'incidències generals
que han obligat, per evitar possibles resolucions errònies, a aturar el
procediment de resolució de les sol·licituds rebudes fins el mes de setembre que
és quan calculen tindran resolts els problemes detectats.
A tots als que heu fet la sol·licitud se us ha enviat un correu informatiu exposant què ha passat i la decisió que s'ha pres, i us demanen, que si a nivell acadèmic aquest enderreriment us afecta de manera urgent en algun procés (tancament d'expedient per exemple), us poseu en contacte amb el servei d'atenció i tractaran cada cas de manera individual.
A tots als que heu fet la sol·licitud se us ha enviat un correu informatiu exposant què ha passat i la decisió que s'ha pres, i us demanen, que si a nivell acadèmic aquest enderreriment us afecta de manera urgent en algun procés (tancament d'expedient per exemple), us poseu en contacte amb el servei d'atenció i tractaran cada cas de manera individual.
Si creus que malgrat tot, encara et queda alguna cosa per saber no dubtis en adreçar-te a Montserrat Sànchez (membre del Consell d'Estudiants - msanchezcarri@uoc.edu) i intentarem ajudar-te.
No hay comentarios:
Publicar un comentario